|
|
Sztuka lobbyingu w Polsce - Przewodnik
Autorzy: Dan R. Mastromarco, Adam P. Saffer, Mirosław Zieliński, Urszula Biedrzycka, Konrad Hryciuk
Tłumaczenie: Ewa Teodorczyk, Jerzy Zieliński
Wydane przez: PAB-Font
na zlecenie: USAID/GEMINI Poland Small Business Project
© Copyright by Development Alternatives Inc.
Wrzesień 1995
ISBN 83-904677-0-4
Ilość stron: 124
Nakład wyczerpany
Opracowanie jest próbą opisu umiejętności z zakresu lobbyingu zarówno uniwersalnych jak i tych charakterystycznych dla polskiego systemu gospodarczego. Autorzy opracowania mają nadzieję, iż spełni ono rolę podstawowego przewodnika, z którego będą korzystać osoby nie będące znawcami przedmiotu oraz umożliwi wyłonienie wielu nowych aspektów lobbyingu i pozwoli przystosować je do polskich warunków. Celem przewodnika nie jest wyczerpujący opis zagadnień lecz przykładowe przedstawienie niektórych narzędzi dostępnych lobbystom. W niniejszym opracowaniu lobbying traktowany jest jako rodzaj sztuki, gdzie twórca, przy pomocy dostępnych mu środków, nadaje swemu dziełu ostateczny kształt.
|
|